افسانه ی عشق !
 
درباره وبلاگ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 169
بازدید هفته : 219
بازدید ماه : 455
بازدید کل : 15025
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1








keycode

گلپونه ها یاداشت های تلخ نویس
برچسب:, :: 4 PM ::  نويسنده : mehran

  من پذیرفتم که عشق افسانه است     

این دل درد آشنا دیوانه است

می روم شاید فراموشت کنم

با فراموشی هم آغوشت کنم

می روم از رفتن من شاد باش از عذاب دیدنم آزاد باش

گرچه تو تنها تو از ما می روی

آرزو دارم ولی عاشق شوی

آرزو دارم بفهمی درد را

تلخی برخوردهای سرد را

 

 

در شهر عشق قدم می زدم . گذرم افتاد به قبرستان عاشقان . خیلی تعجب کردم . پیش خودم گفتم :

 

 ((یعنی اینقدر قلب شکسته وجود داره !))

 

که یک دفعه متوجه قلبی شدم که تازه خاک شده بود . جلو رفتم . برگ های روی قبر را کنار زدم که برایش دعا کنم . وای چی می دیدم ...!!

باورم نمی شد . قلب همان کسی بود که چند سال پیش دل مرا شکسته بود !.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
مشاهده صفحه جدید